Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز

در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه هستند آخرین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در نظر گرفته، به خصوص زمانی که بیماری پیشرفت به مرحله 5. این حال، با درمان Osmotherapy به داروی جدید میکرو چینی می آید را به واقعیت، این دو روش تنها راه برای درمان بیماری کلیه است. به طور کلی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه کمک

چگونه می توان رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماری های کلیوی؟

مشخص شده است که تنها راه برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه - برای افزایش عملکرد کلیه ها به کار کلیه ها است. و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک می کند تا برای رسیدن به این طریق سه جنبه.

1. ترویج گردش خون و رفع موانع در کانال، گسترش عروق سطح برای بهبود هیپوکسی. پس از محاکمه اول، البته، خواهد شد با بسیاری از نشانه های نارسایی کلیه، از جمله ادم، خستگی، خارش پوست، فشار خون بالا، کاهش اشتها، تهوع و استفراغ، طعم روانی در دهان، و غیره برخورد

2. حذف استاز خون، کمپلکسهای ایمنی و بافت آسیب دیده از بدن برای مسدود کردن فیبروز کلیوی. این فرایند دوم کمک می کند تا به پاک کردن خون و به طور موثر جلوگیری آسیب کلیوی.

3. آن را بازیابی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، کلیه نشان می دهد مواد مغذی، از جمله ویتامین ها، اسیدهای آلی، اسیدهای آمینه ضروری، و غیره و تکثیر DNA ترویج سلول های کلیه. افزایش عملکرد کلیه می تواند در گزارش آزمون دیده می شود.

در واقع، به جز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، برخی از روش های منحصر به فرد دیگری از درمان، مانند درمان هفت وجود دارد، آنها همچنین تاثیر بر درمان بیماری های کلیوی داشته باشد. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتر در درمان بیماری های کلیه و کمک به بیماری های کلیوی به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

به طور خلاصه، میکرو چینی Osmotherapy دارو می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری دیالیز کلیه یا پیوند کلیه. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما همه چیز ممکن است برای انجام به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: